söndag 15 november 2009

Bisarr vänskap!!

Vi kör på direkten, Robin A ligger i soffan med Bengan, Valet av musik var tydligen Orup.
Alla sover på något sätt, Robin o Bengan börjar gräla. Jag börjar bli rädd.
Vi är Jag(Johan) Dampen, Amanda, Robin a, Bengan. Nu inser bengan att klockan är mycket så om han går nu är han hemma halv fem. Vänta.......Robin A har planer på att gå hem också....bengan fortsätter tveka. Orup fortsätter spela genom spotify utan mitt tycke då min musik var jättedålig smak enligt alla. Alla mumlar....mitt i skiten måste jag säga att jag mår bra, nån ropar på mig; JA!? VEM ROPA PÅ MIG? bengan: va? mår du bra? bengan börjar sjunga "du kom på mig! robin a säger:fyllebloggar du? bengan säger; jag vill fylleblogga! precis hållit tillbaka karln så nu kommer bengan o tar tag i spakarna!! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar