söndag 1 februari 2009

Hemma

Så nu är man hemma. Men jag måste ärligt talat säga att jag är besviken på de flesta utav er som dissar en kväll som denna. ni hade en fest hos boffe att gå på, men inte mycket folk kommer och inte heller går ni ute! ni borde skämmas! Heder åt Robin som både gick på festen och följde med ut enbart för att få träffa mig. Det är stort. ni andra är jag grymt besviken på. Speciellt johan som verkligen lovade mig att gå ut på krogen i samtalet ifrån igår natt som han troligtvis inte kommer ihåg. Men men. Nu ska jag sluta att vara bitter. Jag hade hade trots allt r0ligt. var mycket människor ute som man kände. En lite otippad sak var att jag mötte Bjorse ute, otippat men sant. Nu är jag sådär lagom full, och kommer vara sådär lagom bakfull imorgon då jag måste plugga. Troligtvis kommer jag skippa tentan på måndag, men det stannar bara mellan oss.

Nu ska jag sova i min säng.

6 kommentarer:

  1. :)Nu minns jag det samtalet, men ditt samtal inatt är svårt o glömma "jag är sjukt besviken Johan" när du säger det 15 ggr. Ber så hemskt mycket om ursäkt men du verkar ha haft skoj ändå.

    SvaraRadera
  2. Du kan ju inte vara besviken när du inte själv bjuder till fest!

    SvaraRadera
  3. Jag måste erkänna att jag inte gick ut bara för din skull. sen var ju boffe med ut oxå.

    SvaraRadera
  4. okej då johan, du är förlåten.. :)
    Heder åt Boffe också.

    SvaraRadera
  5. "Det är 5 minuters kö"

    Bra tidsuppfattning där.

    SvaraRadera
  6. ni kom ju typ 30 minuter efter att ni ringde..

    SvaraRadera